Broadway - New York : Η Jane Fonta μας «υπογράφει» επάνω στο πρόγραμμα της παράστασης ……

Welcome to my blog
“ Το ταξίδι , όπως και η αγάπη , εκφράζει μια απόπειρα να μετατρέψουμε το όνειρο σε πραγματικότητα.” Alain de Botton Ελβετός συγγραφέας

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Άγγελος Μουρβάτης : “Δε συγκρίνεται η ζωή στην επαρχία από το να την θυσιάσω για να βρεθώ σε μια μεγάλη πόλη για το κυνήγι μιας 'καριέρας'….”



 Info :  O  Άγγελος Μουρβάτης  μετά την αποφοίτηση του  από το ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης ,ασχολήθηκε επαγγελματικά με τη μουσική  σαν καθηγητής  κιθάρας  στο Ωδείο της Ξάνθης .Εδώ και  αρκετά  χρόνια  διατηρεί στην  ακριτική πόλη το δικό του «Μουσικό εργαστήρι»  όπου παραδίδει μαθήματα ηλεκτρικής κιθάρας. Στα 15 χρόνια της  δισκογραφικής του πορείας, ο Άγγελος Μουρβάτης αποτελεί μια σταθερή αξία στον χώρο του ανεξάρτητου ελληνικού rock, προσηλωμένος και εργατικός δημιουργός που ποτέ δεν σταμάτησε να παρουσιάζει αληθινά rock διαμάντια όπως: «Εικόνες νεκρές», «Ταξίδι στο φως», «Ο Τρελός με τα πύρινα μάτια», «Καλημέρα». Αίσθηση επίσης είχε προκαλέσει τόσο το instrumental album  «Never Break a Window In the Winter» (2005) όσο και το αγγλόφωνο album «Love Is» (2007), όπου ξεχώρισε το ομότιτλο single παρουσιάζοντας μια διαφορετική πλευρά της καλλιτεχνικής του δημιουργίας.  Το κυριότερο θέμα των τραγουδιών του είναι τα όνειρα και ο ρομαντισμός, το μέλλον επίσης (τις περισσότερες φόρες το όμορφο μέλλον), η φύση σε συνδυασμό  με την ζωή και φυσικά οι  προσωπικές του ιστορίες (παρορμήσεις  και αυθορμητισμοί) . Πρόσφατα  κυκλοφόρησε τη νέα του δισκογραφική δουλειά  με τίτλο “Παραμύθι στην Χώρα των Ψεμάτων”


Η    ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ  


 Ύστερα από 15 χρόνια συνύπαρξης με το συγκρότημα  «Ψυχή» σε ποιο σημείο  της μουσική σας πορείας βρίσκεστε ; 

Mε το σχήμα των «Ψυχή» σε αυτή την φάση της χρονιάς δεν δουλεύουμε πάνω σε κάτι , γιατί ήδη ετοιμάζω το νέο single του πρότζεκτ των Cosmicray οπότε έχω αφοσιωθεί σε αυτό. Και οι “Ψυχή” και οι Cosmicray είναι δύο πράγματα που τα δουλεύω αλλά όχι ταυτόχρονα.

Πόσο δύσκολο είναι για ένα νέο μουσικό και  συνθέτη να δικτυωθεί και να κάνει γνωστό το έργο του στο πανελλήνιο; 

Για μας που αποφασίσαμε να είμαστε μόνιμα στην επαρχία τα πράγματα είναι φυσικά πολύ δύσκολα αλλά εμένα πάντα μου άρεζε το να δημιουργώ από τον τόπο μου τον οποίο επέλεξα να μην αλλάξω από τότε που πρώτοξεκίνησα. Δε συγκρίνεται η ζωή στην επαρχία από το να την θυσιάσω για να βρεθώ σε μια μεγάλη πόλη για το κυνήγι μιας 'καριέρας'.

Είσαι παιδί των  ‘80s ποιές ήταν οι βασικότερές επιρροές σου

Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που έζησα σε αυτή την δεκαετία σαν έφηβος. Πολλά συγκροτήματα λάτρεψα και λατρεύω και σίγουρα η αναφορά σε κάποια θα ήταν ελλιπής αφού δεν ξέρω τι να πρωτοθυμηθώ.

Είσαι ένας δεξιοτέχνης της κιθάρας ,αν έπρεπε να επιλέξεις ανάμεσα σε μια Gibson η μια Stratocaster  ποια θα διάλεγες ;

Ωραία ερώτηση αλλά με δεσμεύει σαν απάντηση αφού έχω και απ’ τις δύο κιθάρες αλλά μάλλον θα διάλεγα την Gibson. Ωστόσο υπάρχουν καταπληκτικά όργανα πλέον και αυτό είναι πολύ ωραίο σαν επιλογή.

Πιστεύεις Άγγελε πως τα  social media  βοηθούν την καριέρα ενός καλλιτέχνη σήμερα ;

Για ανθρώπους σαν εμένα που λειτουργούν από την επαρχία είναι πολύ βασικό και χρήσιμο εργαλείο. Θα μπορούσα ίσως να πω και το μοναδικό λόγω και της οικονομικής δυσκολίας πλέον να κάνεις μουσική και να την ακούσει κάποιος που θέλει.

                                                  
Υπάρχουν ήχοι  που κουβαλάς μέσα σου και θα ήθελες να τους κάνεις μουσική ;


Ήχοι υπάρχουν και συνεχώς με κάνουν να νιώθω πόσο λίγα ξέρω και πόσο δρόμος προς το άπειρο υπάρχει για δημιουργία. Δε είναι εφικτό να μπορούν να καλυφθούν όλα και ίσως εκεί να είναι και  η μαγεία όλου αυτού.


Έχεις  στο ενεργητικό σου εμφανίσεις σε  σημαντικά live, δίπλα σε κορυφαία ονόματα της  διεθνούς ροκ σκηνής όπως οι Scorpions, οι Deep Purple, και οι Αlan Parsons Project (οι τελευταίοι μάλιστα ήταν και το αγαπημένο μου συγκρότημα  στα μαθητικά μου χρόνια) αλήθεια πως πρόεκυψαν όλες αυτές οι μεγάλες συμμετοχές ; 

Αυτές οι συμμετοχές-συνεργασίες ήταν οι καλές μου ή τυχερές στιγμές μου σαν μουσικός. Προέκυψαν από την εκτίμηση κάποιων απέναντι στη μουσική που κάνω και από την έγκριση φυσικά αυτών των καλλιτεχνών

Άκουσα με προσοχή  τους περισσότερους δίσκους  σου και  θεωρώ πως ο ορχηστρικός  με τίτλο «Never Break  A Window In The Winter» είναι από τις καλύτερες δουλειές  που έχεις κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα , θεωρώ πως κάλλιστα μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα σε άλμπουμ  καταξιωμένων  ξένων καλλιτεχνών στην δύσκολη Ευρωπαϊκή  αγορά 

Ο ορχηστρικός ο δίσκος ήταν ένα όνειρο που είχα και ήθελα πάντα να πραγματοποιήσω γιατί λατρεύω αυτό του είδους την μουσική και όχι μόνο την κιθαριστική. Μου πήρε πολύ καιρό σε μελέτη και εξάσκηση αλλά ήταν πραγματικά για μένα κάτι το πολύ όμορφο σαν εμπειρία και μου έδωσε πολλά σαν μουσικό μετά. Κυκλοφόρησε στο εξωτερικό κυρίως όπου είχε και απήχηση και μπορώ να πω ότι ακόμη και σήμερα συναντώ στο διαδίκτυο κόσμο που με ρωτάει για αυτόν τον δίσκο. Κάποια στιγμή θέλω να το επαναλάβω και να ξανακάνω μια τέτοια δουλειά όχι όμως μόνο προς την κατεύθυνση της κιθαριστικής προσέγγισης αλλά γενικά μιας μουσικής άποψης .

Χωρίς βέβαια να παραγνωρίζω τους «Cosmicray»  με το καλοδουλεμένο «Love Is», αυτό το συγκρότημα θεωρώ πως αναδεικνύει τις ποπ και ροκ καταβολές του Άγγελου Μουρβάτη, πως πήγε το άλμπουμ στην δισκογραφική αγορά ; 

Το πρότζεκτ των «cosmicray» ήταν το επόμενο φυσιολογικό βήμα μετά τον ορχηστρικό δίσκο και έφερε τελείως ξαφνικά ένα ραδιοφωνικό τραγούδι που ακούγεται πολύ εύκολα στα ραδιόφωνα. Το « love is» . Ο δίσκος όμως είχε πιο ωραία τραγούδια μέσα καθώς και πάλι είχε και ορχηστρικά. Πήγε πάρα πολύ καλά για τα δεδομένα της χώρας μας και άφησε καλές εντυπώσεις παρόλο που ήταν  ξενόφωνος

«Παραμύθι στην Χώρα των Ψεμάτων» είναι ο τίτλος του νέου  σου δίσκου  μίλησε μας γι’ αυτόν 

Αυτός ήταν ο έκτος μου δίσκος γράφτηκε εδώ στην Ξάνθη με παραγωγό τον Βαγγέλη Κοντόπουλο Και σε δύο τραγούδια έκανε παραγωγή  ο Χάρης  Πρώιος από την δισκογραφική μου την PLUS Rec. Είναι ένας καθαρά ελληνικός ροκ δίσκος που έδωσε και αυτός δύο τρία ραδιοφωνικά κομμάτια όπως το «στο σύμπαν»  το «ένα φιλί» και το «μικρό πανί». Γενικά σαν μουσικός παρόλο που είχα πάντα έδρα την Ξάνθη είχα την τύχη να έχω πολύ «αέρα» στα ραδιόφωνα πράγμα που πάντα με έκανε χαρούμενο καθότι λατρεύω τα ραδιόφωνο.


 
 

Υπάρχουν στιγμές που αναζητάς την μοναξιά για να συνθέσεις κάποιο τραγούδι ;

Τις περισσότερες φορές γράφω μόνος μου αλλά μου αρέσει πολύ όταν πάω ένα τραγούδι στην πρόβα και το δουλεύουμε όλοι μαζί. Είναι μια μαγική διαδικασία αυτή.

Παρατηρώ μία πτώση στο ελληνικό τραγούδι, το βλέπεις και εσύ;

Δεν ξέρω πια τι αποκαλεί γενικά ο καθένας ελληνικό τραγούδι αφού τα πράγματα έχουν γίνει ουσιαστικά για ένα είδος μουσικής και όλα κινούνται γύρω από αυτό. Ωστόσο είμαι πολύ αισιόδοξος ως προς την δημιουργία καλών ολοκληρωμένων δουλειών και όχι απλά ενός καλού τραγουδιού

Θεωρείς πως  χρειάζεται μια  ανανέωση ; 

Την ανανέωση θα την κάνουν οι ίδιοι οι άνθρωποι που γράφουν μουσική. Πάντα θα υπάρχουν περίοδοι που δεν θα ακούς ωραία πράγματα . Το θέμα είναι να επιτρέπεται στον κόσμο να ακούσει και άλλα είδη μουσικής.

Υφίσταται σήμερα ελληνική ροκ σκηνή και αν ναι πως την  κρίνεις ;

Η ελληνική ροκ σκηνή υπάρχει όπως υπήρχε πριν πολλά χρόνια δηλαδή στα υπόγεια με πολλά γκρουπ που ετοιμάζουν μουσικές. Αυτές όλες κάποια στιγμή θα ανέβουν στον κόσμο και πάλι θα έρθει η ισορροπία

Συναντάς δουλειές με ενδιαφέρον ,πες μου έναν ομότεχνο σου που ξεχώρισες το τελευταίο καιρό 

Κατά καιρούς και λόγω της δουλειάς μου σαν δάσκαλος κιθάρας ακούω από τους μαθητές μου διάφορα πράγματα που ανακαλύπτουν και αξίζουν πραγματικά. Αν ήθελες να αναφερθώ σε μια πολύ ωραία δουλειά στην οποία είχα την τύχη να βοηθήσω και έχει πραγματικά ωραία τραγούδια είναι το πρώτο c-d  από το καβαλιώτικο γκρουπ  Cameres”

Μ’ ενδιαφέρει να μάθω περισσότερα για το συγκρότημα Cameres γιατί τους ξεχώρισες Άγγελε ;

Γιατί μου άρεσαν πολύ όλα τους τα τραγούδια (μου ζήτησαν να τους γράψω κιθάρες και όταν άκουσα τις συνθέσεις  τους μου άρεσαν πραγματικά όλες και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να τους γράψω και ένα τραγούδι που μπήκε στον δίσκο)

Τι περιλαμβάνουν τα σχέδια, αλλά και τα όνειρά σου για το μέλλον;

Αυτόν τον καιρό κάνω πρόβες με το νέο σχήμα των Cosmicray που πλέον έχω μια καταπληκτική γυναίκα στα φωνητικά την Χριστίνα Λουκίδου και ετοιμάζουμε το single με τίτλο «fly my love» . Θα ηχογραφηθεί σύντομα και μετά τις γιορτές θα κάνουμε και κάποια live  και ελπίζω να σας έρθουμε και στην Καβάλα!!

Άγγελε σ’ ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που διέθεσες να απαντήσεις στις ερωτήσεις μου  


Εγώ ευχαριστώ πολύ, να είστε πάντα καλά!!



*O  στάθης χαρπαντίδης  συνομίλησε με τον Άγγελο Μουρβάτη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου